Pre vybavenie reklamácie prosím vyplňte nasledujúci formulár a zašlite nám ho na email: info@tatova.sk: Vzor odstupenie od zmluvy
Vrátenie tovaru a reklamácia.
V prípade, že objednaný tovar nebude vyhovovať Vašim predstavám, máte právo ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní po obdržaní zásielky. Podmienky sú nasledovné:
- Zákazník musí informovať predávajúceho najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky e-mailom na adrese info@palenicautatka.sk
- Zákazník musí poslať tovar doporučene na adresu predávajúcemu najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky.
- Nárok na vrátenie tovaru má zákazník iba v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar, a to originálne uzatvorené fľaša s nepoškodeným registračným kolkom! Tovar nemusí byť v pôvodnej krabici, stačí keď bude zabalený tak, aby v poriadku prišiel na adresu liehovaru(toto neplatí u darčekového balenia, to musí byť v pôvodnom obale a kompletné). Následne bude zákazníkovi zaslaný dobropis a celá čiastka vrátane najlacnejšej varianty poštovného bude poukázaná na bankový účet zákazníka.
- Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamžik, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu (e-mailom,telefonicky). Kupujúci je povinný bezpodmienečne doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu.
- Reklamovať nejde tovar, ktorý je poškodený pri doprave od predávajúceho k zákazníkovi. Za poškodený tovar v tomto prípade nesie zodpovednosť dopravca. Povinnosťou zákazníka je skontrolovať pri prevzatí tovaru stav kartónu. Pokiaľ je obal porušený, premočený či neodpovedá uvedená váha balíku je doporučené balík od prepravcu neprevziať a vrátiť späť. Reklamáciu u prepravcu zariadime sami. V prípade prevzatia balíku ktorý z vonkajšieho pohľadu vyzerá nepoškodený a po otvorení balíku zákazník nájde poškodený tovar, má zákazník právo na reklamáciu tovaru v zmysle obchodných podmienok.